Gratis bezorging in heel Nederland en gratis retour sturen.

Veelgestelde vragen

Hoe werkt gratis bezorging met PostNL?

Al onze opblaasbare Sarah en Abraham poppen huur je inclusief gratis bezorging door Post NL in heel Nederland. PostNL bezorgt de pop 1 of twee dagen voor de gekozen huurperiode bij je thuis of op werk.


Voorbeeld: Je wilt op zaterdag 18 mei een pop huren. In dit geval wordt de pop donderdag 16 of vrijdag 17 mei bezorgt door PostNL. Je kan de pop thuis laten bezorgen, op werk/de zaak of op ieder willekeurig adres in Nederland.


De pop wordt verstuurd in een stevige verzendkist. Deze kist weegt tussen de 14 en 20 kg. Het gewicht is afhankelijk van de gehuurde Sarah of Abraham pop. De afmetingen van de kist zijn ongeveer 60 x 40 cm.


Hoe werkt gratis bezorging bij een PostNL punt?

Wil je niet thuis wachten op de bezorging van je pop of wil je de verrassing nog beter geheim houden? Laat je pop dan bezorgen bij een van de 3000 PostNL punten. Deze optie selecteer je eenvoudig in de winkelmand en is helemaal gratis!


Voorbeeld: Je wilt op zaterdag 18 mei een pop huren. In dit geval wordt de pop donderdag 16 of vrijdag 17 mei bezorgt bij het door jou gekozen PostNL punt. Er is altijd een PostNL punt bij jou in de buurt.


Bekijk via deze link wat voor jou het dichtstbijzijnde PostNL punt is.


De pop wordt verstuurd in een stevige verzendkist. Deze kist weegt tussen de 14 en 20 kg. Het gewicht is afhankelijk van de gehuurde Sarah of Abraham pop. De afmetingen van de kist zijn ongeveer 60 x 40 cm.


Hoe werkt gratis retour sturen met PostNL?

Op de gekozen retourdatum lever je de pop voor 16.30 uur in bij een van de 3000 PostNL punten. Het retourlabel hebben wij al uitgeprint en vind je in de verzendkist. In de verzendkist vind je een instructiekaart die stap voor stap beschrijft hoe het retour sturen werkt. Het is heel eenvoudig:


1. Stop de pop compleet, droog en schoon in de verzendkist

2. Plak het retourlabel bovenop de deksel van de verzendkist (retourlabel vind je in de verzendkist)

3. Lever de verzendkist in bij een PostNL punt naar keuze en laat de retoursticker inscannen

4. Je krijgt bij het PostNL punt een verzendbewijs mee. Hierdoor weet je zeker dat de pop op de juiste manier retour gestuurd is

5. Binnen 1 of 2 dagen wordt de pop weer bij ons afgeleverd. Je ontvangt van ons een e-mail zodra de pop retour en gecontroleerd is


Het retourlabel hebben wij vooraf betaald. Je hoeft bij het PostNL punt dus niet meer te betalen voor het retour sturen! 


Heb je een zondag als retourdatum gekozen? Indien een PostNL punt op zondag geopend is kan je de pop ook op zondag retour sturen. Als dit niet mogelijk is dan lever je de pop maandag voor 16.30 uur in bij een PostNL punt. 


Bekijk via deze link wat voor jou het dichtstbijzijnde PostNL punt is. 


Hoe selecteer ik de huurperiode?

De huurperiode selecteer je eenvoudig in de winkelwagen. Bekijk onderstaande video waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je de huurperiode selecteert. Of lees hieronder.



Voorbeeld: Je wilt een opblaasbare pop huren en deze op zaterdag 18 mei opzetten. Selecteer 18 mei bij "Ik heb de pop nodig op:" en 19 mei bij ''Ik stuur de pop retour op:''. Je pop wordt in dit geval op donderdag 16 of vrijdag 17 mei bezorgt door PostNL. Dit is bij de prijs inbegrepen. 


Tip: Wil je een pop langer dan een dag opzetten? Selecteer dan de dagen dat je de pop wilt opzetten. Bijvoorbeeld donderdag 16 mei t/m zaterdag 18 mei. De prijs voor de extra dagen wordt direct in de winkelmand getoond. In dit geval wordt de pop dinsdag 14 mei of woensdag 15 mei bezorgt door PostNL en stuur je de pop op zondag 17 mei of maandag 18 mei retour via een PostNL punt.


Hoe betaal ik?

Eenvoudig online of achteraf op factuur. De meest gekozen betaalmethode is IDEAL.


1. IDEAL

2. Achteraf op factuur betalen (alleen bedrijven en zakelijke klanten)


Wanneer wordt de pop bezorgd?

Je gehuurde Sarah of Abraham pop wordt 1 of 2 dagen voor de huurdatum bezorgt door PostNL.


Bijvoorbeeld: Je wilt een pop op zaterdag 18 mei huren. In dit geval wordt de pop donderdag 16 of vrijdag 17 mei bij u bezorgt. Precies hetzelfde geldt als je gekozen hebt voor bezorging bij een van de 3000 PostNL punten. Lees meer over gratis bezorging 


Kan ik ook op zondag retour sturen? 

Ja. Veel PostNL punten zijn ook op zondag geopend. Het is in dat geval mogelijk om de pop ook op zondag retour te sturen. Wil je weten welke punten er op zondag open zijn? Klik op onderstaande link en vul je postcode in. Je ziet dan precies welk PostNL het dichtstbijzijnde voor jou is en de openingstijden.


Bekijk via deze link wat voor jou het dichtstbijzijnde PostNL punt is.


Hoe vind ik een PostNL punt?

Dat is heel eenvoudig. Klik op onderstaande link en vul je postcode in. Je ziet dan precies welk PostNL het dichtstbijzijnde voor jou is en de openingstijden.


Bekijk via deze link wat voor jou het dichtstbijzijnde PostNL punt is.


Zit er een blower bij?

Jazeker. Er wordt een blower meegeleverd voor het opblazen van de pop. De blower dient continu aan te staan, anders loopt de pop leeg. Voor de blower heb je slechts één stopcontact nodig. De blower verbruikt weinig stroom!


Wat wordt er allemaal geleverd?

De pop wordt als compleet pakket in een verzendkist geleverd inclusief:


  • De gehuurde pop
  • Elektrische blower (voor het opblazen van de pop)
  • Leeftijdsbordje (standaard 50 jaar)
  • Haringen
  • Scheerlijnen (zitten al aan de pop vast)
  • Opzet- en afbouw instructiekaart
  • Retour instructiekaart
  • Retourlabel voor het gratis retour sturen met PostNL
  • Verzendkist


Is het opzetten eenvoudig?

Jazeker. Het opzetten van de pop is super eenvoudig en binnen 5 minuten gebeurt! Sowieso ontvang je voor de zekerheid een opzet instructie per e-mail. In de verzendkist van de pop vind je ook een afbouw instructiekaart.


Is het afbouwen eenvoudig?

Jazeker. Het afbouwen van de pop is super eenvoudig en binnen 5 minuten gebeurt! Sowieso ontvang je voor de zekerheid een afbouw instructie per e-mail. In de verzendkist van de pop vind je ook een afbouw instructiekaart.


Kan PostNL de pop ook ophalen?

Ja. Dit is alleen mogelijk voor bedrijven! De pop wordt de eerst volgende werkdag na de huurperiode opgehaald door PostNL. Dit gebeurt doorgaans tussen 15.00 en 17.00 op maandag t/m vrijdag. Lees meer >


Kan ik als bedrijf huren?

Jazeker. Wordt er iemand op de zaak 50 of willen jullie bijvoorbeeld de jarige directeur verassen met een Sarah of Abraham pop? Dan huur je bij ons eenvoudig online een pop die gratis op werk bezorgt wordt door PostNL. Het is ook mogelijk om de pop te laten ophalen door PostNL. Lees meer >


Kan ik als bedrijf achteraf betalen?

Ja. Je ontvangt een PDF factuur en deze betaal je achteraf. De betalingstermijn bedraagt 30 dagen. Lees meer over achteraf betalen voor bedrijven


Word ik op de hoogte gehouden over het tijdstip van levering?

Ja. Zodra je gehuurde Sarah of Abraham ons magazijn verlaat ontvang je automatisch een track and trace code per e-mail. Zo kun je precies zien wanneer en hoe laat de pop geleverd wordt. Als je de track and trace code hebt ontvangen dan is er vaak nog geen exacte levertijd bekend. In 90% van de gevallen wordt de levertijd rond 23.30 uur bekend gemaakt. Als dit niet het geval is dan wordt de levertijd in de ochtend bekend gemaakt.


Kan ik de pop ook bij jullie ophalen en terugbrengen?

In principe niet. Al onze poppen worden GRATIS bezorgt door PostNL en kun je GRATIS retour sturen met PostNL.


Woon je bij ons in de buurt of wil je de pop ophalen en zelf terugbrengen? Neem dan even contact met ons op info@sarahabrahamexpress.nl of 020 218 2525


Kan ik bij jullie veilig betalen?

Uiteraard. Onze website draait op een SSL-beveiligde server. We maken gebruik van met online betaalprovider Sisow B.V. Dit is één van de grootste online betaalproviders van Nederland. Wij garanderen een veilige online betaalomgeving. 


Moet ik borg betalen?

Nee. Wij rekenen geen borg voor het huren van onze Sarah en Abraham poppen. Uiteraard dien je wel zorgvuldig en netjes om te gaan met onze artikelen. Wij controleren alle geretourneerde poppen op schades of afwijkingen.


Zijn jullie prijzen inclusief of exclusief BTW?

Al onze prijzen zijn inclusief BTW.


Past de pop in mijn auto?

Jazeker. We hebben twee verschillende afmetingen.


Verzendkist 1: is 60x40x40 centimeter (LxBxH). Totale gewicht bedraagt 15 a 18 kg

Verzendkist 2: 80x40x32 centimeter (LXBXH). Totale gewicht bedraagt 19 a 21 kg


Wat zijn de openingstijden van jullie klantenservice?

Openingstijden klantenservice:


Maandag 09.00 tot 18.00 uur

Dinsdag 09.00 tot 18.00 uur

Woensdag 09.00 tot 18.00 uur

Donderdag 09.00 tot 18.00 uur

Vrijdag 09.00 tot 18.00 uur

Zaterdag 09.00 tot 18.00 uur

Zondag Gesloten


Telefonisch: 020 218 2525

E-mail: info@sarahabrahamexpress.nl